מסלול חוויית משתמש למנהלי מוצר
UX / PM

 13 מפגשים חד-שבועיים, 65 שעות אקדמאיות, מתוכן 20 שעות תרגול וסדנאות.

פתיחה:   פברואר 2019       |  מיקום:   קמפוס ת"א, מכללת לווינסקי     | מחיר: 5,900 ש"ח כולל מע"מ. 70

למנהלי מוצר המעוניינים לדעת כיצד לאפיין בעצמם קצת מעבר ל powerpoint וכן להבין כיצד להעריך אפיון בצורה מעמיקה, כיצד לבצע מחקר משתמשים ומתחרים, ומה לבדוק בבדיקות שמישות.

להורדת סילבוס הקורס המלא:

סילבוס קורס מנהלי מוצר UX / PM

שיעור המבוא לחוויית משתמש כוללים סקירה הסטורית והתפתחותית של תחום חוויית המשתמש נכון להיום. נענה על שאלות היסוד ונכיר את אבני הבניין של התחום.

על מנת להבין לעומק את נקודת המפגש בין אנשים למערכות ולייצר חווייה מעשירה ותורמת, עלינו להכיר את מערכת החישה האנושית, על שלל יכולותיה ומגבלותיה. המוח האנושי הוא למעשה האיבר בו מתרחשת האינטראקציה המופלאה בין אדם למכונה ולפיכך, פרק הפסיכולוגיה הקוגניטיבית (עליה מושתת כל תחום "חוויית משתמש") הנו ככל הנראה הפרק המשמעותי ביותר בתכנון אינטראקציה בין אדם למחשב.

זהו התכל'ס, הלב של תחום אפיון חוויית משתמש. בשיעורים אלו נלמד מתודולוגיות עבודה מדויקות ומוכחות לאפיון מתקדם. נלמד על ניתוח מערכות, על בניית ארכיטקטורת מידע, פיצוח קונספטים, יצירת wireframes, תסריטי ותרחישי שימוש שונים, אפיון לפלטרפורמות שונים (מובייל), אפיון לאתרי מסחר ועוד.

חלק מרכזי בעבודת האפיון הנו הכרת המשתמשים, הכרת המערכת והבנה מעמיקה של צרכי המערכת למול צרכי המשתמשים. לשם כך, נלמד כיצד ליישם את הידע הפסיכולוגי שרכשנו ונבין כיצד לייצר שאלונים וראיונות יעילים, כיצד נמפה את קהל היעד שלנו, מתי יהה נכון לבצע איזה סוג של ראיון ועוד

עולם האפיון נחלק בגדול לשניים: אפיון אתרים ואפליקציות ואפיון מערכות מורכבות. שיעורים אלו בקורס נועדו להציג את עולם אפיון המערכות המורכבות ולהכין את הלומדים לאתגרים אותם עולם זה מציב. בשיעורים אלו נבין כיצד התפתחו המערכות המורכבות, אלו אלמנטים הן כוללות וכן אלו פתרונות UX עומדים לרשותינו כאשר אנו מאפיינים מערכת מורכבת. 

שיעורי בית ותרגול יש בכל שיעור ושיעור בקורס. עם זאת, על מנת לצבור קילומטרז' בתחום, על מנת להבין לעומק כיצד מאפיינים ו"לשבור את הידיים", לפיכך יצרנו סדנת פרוייקט גמר בה נאפיין מוצר מ 0 ל 100.